Дев`ять місяців – із листопада 2019-го по червень 2020 року – Владислав Скальський працював на посаді голови Вінницької облдержадміністрації. Чотири роки він був заступником міського голови Вінниці. Нині, відмовившись від пропозицій працювати у великому бізнесі в інших містах і за кордоном, Владислав Володимирович долучився до ініціативи Володимира Гройсмана щодо формування «Стратегії 2030» Вінницької області.
Не можу стояти осторонь процесів, які відбуваються на Вінниччині, – заявив Владислав Скальський у програмі «На часі» телеканалу ВІТА. – Для мене важливо, щоб декілька важливих для нашої області інвестиційних проєктів продовжувалися, і щоби в цьому було якомога менше політики. Довіра, репутація, стабільність – головне для інвестора. У питанні інвестицій – політика зайва. Зі зміною влади бізнес не має страждати.
Проєкт реконструкції Вінницького аеропорту, який нинішній уряд відклав на невизначений термін, Владислав Скальський вважає одним із найважливіших для Вінниччини:
Ми пройшли шлях у два з половиною роки: всі стадії проєктування, державну будівельну експертизу, міжнародну процедуру закупівель, оскарження в Антимонопольному комітеті, ціновий аукціон, уклали договір генерального підряду. Уряд Володимира Гройсмана передбачив у державному бюджеті 300 млн грн на реалізацію цього проєкту в рамках державної програми розвитку регіональних аеропортів. Але коли уряд змінився, цей проєкт став «не на часі». Розвиток регіональних аеропортів хоча б до середнього європейського рівня має бути одним із пріоритетів держави. Адже це означає нашу інтеграцію в Європейський Союз, в тому числі, і легкість поїздки за кордон і повернення звідти. Проєкт реконструкції Вінницького аеропорту зупинився, тому що держава прийняла інше рішення – вона зараз фокусується на інших аеропортах. Але їм той шлях, який ми вже пройшли, треба починати з нуля, щоб підійти до фази реалізації. А проєкт реконструкції Вінницького аеропорту – повністю готовий.
Владислав Скальський переконаний, що аеропорт «Вінниця» насправді має великий потенціал для розвитку та може стати серйозним аргументом для приваблення інвесторів, зокрема й іноземних, в область:
Вінницький аеропорт – у центрі кола радіусом 200 км. Всередині цього кола – це єдиний аеропорт, який має статус міжнародного та серйозні перспективи для розвитку. В межах цього кола проживає понад п`ять мільйонів людей. За європейськими мірками, це надзвичайно великий потенціал для розвитку. Українці щороку нарощували кількість подорожей авіатранспортом на 20-25%. Пандемія, звичайно, вдарить по авіаційній індустрії, але в будь-якому разі будемо адаптуватися до таких умов і шукати нові шляхи розвитку Вінницького аеропорту. Для мене – це «альфа» і «омега» інвестиційного процесу, якщо йдеться про закордонні інвестиції. У кожного серйозного зарубіжного інвестора в його опитувальнику перше питання – це наявність міжнародного аеропорту. Це ознака сучасності території та її можливостей. Я свою позицію стосовно цього проекту завжди озвучував і буду продовжувати наполягати на його реалізації.